آیا مایکروسافت در نسل بعدی، 2 کنسول را معرفی خواهد کرد؟
2
مرداد 1397
0 نظر

آیا مایکروسافت در نسل بعدی، 2 کنسول را معرفی خواهد کرد؟

با نزدیک شدن به انتهای نسل هشتم کنسول های بازی، مایکروسافت همانند سونی در حال توسعه کنسول بازی جدید خود است.

پس از اینکه در نمایشگاه E3 سال 2018 کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که در حال تحقیق و توسعه کردن کنسول بازی نسل نهم خود با نام رمز اسکارلت است، اخیرا با اطلاعاتی که وبسایت Thurrott منتشر کرده، به نظر میرسد مایکروسافت تصمیم دارد نسل نهم را با 2 کنسول بازی متفاوت شروع کند. کنسول اول با نام رمز اسکارلت در حال توسعه است، کنسول بازی کلاسیک با همان کارآیی که از کنسول بازی خانگی انتظار داریم خواهد بود که البته اطلاعات دقیقی در باره آن منتشر نشده است.
اما محصول دوم مایکروسافت در نسل نهم، کنسول بازی مناسب برای استریم بازی ها است که طبق اعلام نظر Thurrott کنسول ابری اسکارلت نام دارد.
هزینه تولید و عرضه کنسول ابری اسکارلت بدلیل نیاز سخت افزارهای متفاوت، بالاتر از کنسول کلاسیک اسکارلت خواهد بود، اما نسبت به آن با قیمت ارزانتر به فروش خواهد رفت. شرکت Microsoft تصمیم دارد با استفاده از قدرت فضای ابری خود و استفاده از قابلیتهای استریم، این امکان را ایجاد کند تا همگان به Xbox دسترسی داشته باشند.
طبق شایعات تایید نشده، قرار است هر 2 کنسول بازی مایکروسافت که فعلا نام ایکس باکس برای آنها انتخاب نشده،در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شوند. باید دید تا آن زمان صبر کرد و متوجه شد که آیا این شایعات درست بوده اند و یا اینکه مایکروسافت،چاره دیگری برای ادامه رقابت با پلی استیشن و نینتندو خواهد اندیشید.

معرفی 2 کنسول مایکروسافت

ارسال نظر