دانلود مستقیم برنامه آتاری ایران اندروید
26
مرداد 1398
26 نظر

دانلود مستقیم برنامه آتاری ایران اندروید

برنامه فروشگاهی آتاری ایران با توجه به ایجاد خرید سریع، ساده و ایمن برای گوشی های اندروید در تابستان سال 1398 طراحی شد.

رشد اینترنت در ایران باعث شده تا پروسه خرید هر چه سریعتر انجام شود تا انواع فروشگاه های اینترنتی شروع به فعالیت کنند که برخی همه چیز میفروشند و برخی نیز محصولات تخصصی و مرتبط با یک حوزه خاص را عرضه میکنند. در این زمانه نیازی به مراجعه حضوری برای خرید کالای مورد نیاز نیست و تنها کافیست از پشت سیستم کامپیوتری و یا 1 گوشی متصل به اینترنت، خرید اینترنتی را به سادگی انجام داد.
فروشگاه آتاری ایران که فعالیت رسمی خود را از ابتدای سال 1397 با هدف ارائه کاملترین آرشیو در زمینه صنعت بازی های ویدئویی آغاز کرده، توانسته به مرور در بین علاقمندان بازی هایی ویدئویی ( که کنسول بازی، لوازم جانبی، انواع بازی، دکوراسیون و ... را شامل میشود) به عنوان منبعی معتبر شناخته شود.
اما فروشگاه اینترنتی آتاری ایران با تولید نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل تحت اندروید، خرید اینترنتی را ساده تر کرده است. با دانلود و نصب برنامه اندروید آتاری ایران، می‌توان با یک گوشی اندرویدی و اتصال از طریق اینترنت به هر نوع محصول در حوزه کنسول های بازی دسترسی داشت، مقایسه کرد و در صورت نیاز انتخاب کرده و سفارش را ثبت کنید. نکته ای که خرید از فروشگاه Atariran.com را متمایز کرده، تهیه محصولات بسیار کمیاب یا قدیمی است که ممکن است هرگز در بازار فیزیکی آنرا پیدا نکرده و امکان خرید آن تنها در فروشگاه اینترنتی آتاری ایران مقدور است. با این شرایط با خرید از فروشگاه ما، ضمن صرفه جویی در زمان میتوان محصول دلخواه را هم قیمت یا حتی پایینتر از قیمت بازار خریداری کرد.
با استفاده از نرم افزار ایمن با کاربری ساده فروشگاه اینترنتی آتاری ایران، به طیف گسترده ای از کنسول بازی، لوازم جانبی مربوط به آن و یا بازی ها در طول تاریخ 40 ساله این صنعت دسترسی خواهید داشت. این نرم افزار که ویژه سیستم عامل اندروید و برای گوشی های دارای اندروید 5 (نسخه آبنبات چوبی Lollipop ) به بالا مناسب است، ضمن سرعت بالای نرم افزار به شما دسترسی کامل و سریع برای مشاهده محصولات را میدهد. کسب نماد الکترونیک از مراجع ذیصلاح و داشتن ضریب امنیتی HTTPS نیز توانسته باعث افزایش ایمنی در خرید اینترنتی شود.

برخی از ویژگی های برنامه اندروید atariran:

خرید آسان و سریع
حجم کم برای دانلود سریع
برنامه سریع با کاربری ساده
امکان پیگیری سفارش های خود
اطلاع رسانی از طریق notification
عدم نیاز درج مشخصات در هر خرید
امکان تحویل محصولات به آدرس دلخواه
طبقه بندی محصولات در دسته بندی های دقیق
مهلت تست یک هفته ای برای اطمینان از کیفیت کالا
دسترسی به انواع محصولات از جمله کنسول خانگی و دستی

با دانلود برنامه اندروید آتاری ایران که حجمی کمتر از 5 مگابایت دارد، فروشگاه اینترنتی https://atariran.com همواره در جیب و یا کیف شما همراه و در دسترس خواهد بود.

دانلود برنامه اندروید آتاری ایران

ارسال نظر