بازگشت پیتر مور به صنعت بازی
4
بهمن 1399
0 نظر

بازگشت پیتر مور به صنعت بازی

پیتر مور که سابقه فعالیت در رده های بالای سگا، مایکروسافت و الکترونیک آرتز را دارد، پس از مدیریت باشگاه فوتبال لیورپول به صنعت بازیهای ویدئویی بازگشت.

دنیای بازیهای ویدئویی افراد بزرگ و تاثیرگذاری را در تاریخچه خود دارد که برخی در بخش تولید بازی و بعضی نیز در بخش مدیریت و اجرایی شرکتهای بازیساز فعالیت دارند. پیتر مور بعنوان مردی 66 ساله که زاده شهر لیورپول انگلستان است، از مدیران توانمند و باسابقه است که پس از چند سال دوری، به صنعت گیم بازگشته است.
اولین فعالیت حرفه ای Peter Moore با سگا در زمان کنسول دریمکست بود که سمت مدیر شعبه آمریکای سگا را داشت. وی پس از خروج سگا از ساخت کنسول بازی، در سال 2003 میلادی به مایکروسافت پیوست تا بر روی اولین نسل کنسول بازی ایکس باکس همکاری داشته باشد. پیتر مور در سال 2007 نیز به الکترونیک آرتز پیوست و تا 10 سال توانست همکاری تنگاتنگی با Electronic Arts تجربه کند. اتفاق جالب و غیر منتظره در کارنامه او در سال 2017 رخ داد که از دنیای بازی های ویدئویی دور شد و به عنوان مدیرعامل باشگاه لیورپول به فعالیت پرداخت. در ان دوران پیتر مور کارنامه قابل قبولی را ارائه کرد تا اینکه در سال 2021 بازهم به صنعت بازی‌های ویدئویی باز‌گشت.
پیتر مور به عنوان مدیر کل اجرایی به شرکت unity پیوست تا دوباره با بسیاری از دوستان قدیمی خود در توسعه موتور گرافیکی یونیتی همکاری داشته باشد. یکی از این دوستان قدیمی مدیر عامل فعلی یونیتی یعنی آقای John Riccitiello است که در کمپانی الکترونیک آرتز نیز حضور داشت. با توجه به سابقه خوبی که پیتر مور در طول فعالیتش کسب کرده، باید منتظر اقدامات جدید در شرکت یونیتی باشیم که میتواند روزهای خوب این شرکت را تداوم بخشیده و برای مرد انگلیسی اعتبار بیشتری کسب کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)