نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 در تاریخ 20 سپتامبر تا 23 سپتامبر 2018 در شهر چیبا ژاپن برگزار شد.
1
مهر 1397
0 نظر

نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 در تاریخ 20 سپتامبر تا 23 سپتامبر 2018 در شهر چیبا ژاپن برگزار شد.

طبق سنت 22 ساله نمایشگاه Tokyo Game Show که مخصوص بازیهای ویدیویی در ژاپن برگزار می شود، در تاریخ 29 شهریور تا 01 مهر سال 1397 نیز برپا شد.

Tokyo Game Show که با نام اختصاری TGS نیز شناخته می شود، قدیمی ترین نمایشگاه بازی های ویدئویی است که از سال 1996 در شهر Chiba محله Makuhari Messe برگزار می شود. این نمایشگاه حتی از فستیوال بسیار مشهور و معتبر E3 که در آمریکا برگزار می شود، باسابقه تر است.
TGS 2018 با محوریت معرفی بازی های اغلبا ژاپنی، سیاست های شرکت های بازی ساز را نیز مشخص کرد.
سگا بازی جدیدی از گروه سازنده بازی یاکوزا با نام Judge Eyes را معرفی کرد، ضمن اینکه بازی Puyo Puyo eSports را نیز برای مسابقات الکترونیک معرفی کرد. سگا سرویس محبوب Sega Forever را در نمایشگاه TGS امسال کاملتر کرد.
شرکت کپکام اطلاعات کاملتری درباره 2 بازی محبوب Devil May Cry 5 و همینطور بازسازی Resident Evil 2 افشا کرد و ساخت مجموعه Phoenix Wright را برای کنسول های ژاپنی تایید کرد.
کمپانی اسکوئر انیکس نسخه ویژه ای از بازی Kingdom Hearts را برای PS VR تایید کرد. بازی مورد انتظار Left Alive نیز بازمعرفی شد.
هیدئو کوجیما تنها بازی در دست ساخت شرکت کوجیما پروداکشنز یعنی Death Stranding را برای طرفداران نمایش داد.
بازی بزرگ Sekiro: Shadows Die Twice که توسط فرام سافتور برای PS4 و XBox One در دست ساخت است، توانست توجه ویژه ای را جلب کند.
شرکت باندای نامکو نیز 2 بازی Jump Force و Ace Combat 7 را در نمایشگاه امسال نمایش داد.
سونی نیز در کنار ارائه اطلاعات کاملتر از بازی Project Awakening از بازی ویژه PS VR با نام Everybody’s Golf VR رونمایی کرد.
شرکت تکمو کوئی نیز بازی های اصلی خود را یعنی بازی Dead or Alive 6 و بازی Warriors Orochi 4 را به نمایش گذاشتند.
معرفی 2 بازی از سری Earth Defense Force از شرکت D3 Publisher بهترین خبر برای علاقمندان بازی های سبک رباتی بود که منتشر شد.
نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 با معرفی کاملتر از بازی های مشهور ژاپنی در 23 سپتامبر پایان یافت تا مهمترین نمایشگاه بعدی در صنعت بازی های ویدئویی به نام E3 2019 باشد.

ارسال نظر