اولین اظهار نظر جدیدترین مدیر نینتندو
11
تیر 1397
0 نظر

اولین اظهار نظر جدیدترین مدیر نینتندو

Shuntaro Furukawa جدیدترین مدیر عامل شرکت ژاپنی نینتندو، آینده شرکت مطبوع خود را در طی کنفرانسی ترسیم کرد.

شونتارو فوروکاوا که متولد توکیو در سال 1972 است، در ژوئن 2018 به ریاست شرکت نینتندو رسیده است که قبل از وی Tatsumi Kimishima به مدت کوتاهی ریاست نینتندو را به عهده داشت. تاتسومی کیمیشیما نیز پس از اینکه مدیر عامل و باسابقه نینتندو یعنی Satoru Iwata در سن 55 سالگی از دنیا رفت به ریاست نینتندو رسیده بود.
شونتارو فوروکاوا پس از تحویل گرفتن شرکت نینتندو از مدیر عامل قبلی، اولین کنفرانس خبری خود را دیروز برگزار کرد تا آینده محصولات و سیاست های کلان نینتندو را روشن کند.
او در ابتدا سخنرانی خود به هدفگذاری نینتندو در تولید وسیع تر و طولانی مدت برای بازی های موبایلی اشاره کرد و به درآمد حداقل 100 میلیارد ین تاکید کرد. فروش موفق سوییچ در بازارهای متفاوت در ادامه صحبت های فوروکاوا جالب بود و خواسته او تمرکز بیشتر بر بازار هند و آسیای شرقی بود. در ادامه به موفقیت کنسول دستی 3DS نیز اشاره کرد و اعلام کرد از این کنسول دستی همچنان پشتیبانی خواهد کرد؛ گرچه احتمالات درباره جانشین کنسول بازی 3DS را نیز تایید کرد.
فوروکاوا جمله طلایی نینتندو یعنی " ارزش حقیقی سرگرمی در خلاقیت و منحصربفرد بودن آن است " را نیز تکرار کرد و در پایان از مشتریان و سهامداران بابت وفاداری به نینتندو تشکر کرد و از آنها خواست با پشتیبانی خود، به کمپانی دلگرمی بدهند.

ارسال نظر