برگزاری نمایشگاه ای 3 در سال 2019
25
خرداد 1398
0 نظر

برگزاری نمایشگاه ای 3 در سال 2019

همانند 24 سال گذشته نمایشگاه E3 در سال 2019 از تاریخ 11 ژوئن تا 13 ژوئن در لوس آنجلس آمریکا برگزار شد.

نمایشگاه Electronic Entertainment Expo که بصورت اختصاری E3 نامیده میشود، بزرگترین نمایشگاه و فستیوال مرتبط با صنعت بازی های ویدئویی است که از سال 1995 میلادی برگزار می‌شود. امسال نیز مانند سالهای پیش این نمایشگاه مهم برگزار شد تا شرکت های و استودیوهای مختلف، محصولات جدید خود را معرفی کنند.
با اینکه امسال سونی با پلی استیشن و شرکت الکترونیک آرتز برای اولین بار در نمایشگاه ای 3 حضور نداشت، اما مایکروسافت توانست از عدم حضور رقیب اصلی خود نهایت استفاده را برده و از نسل بعدی کنسول ایکس باکس پرده برداری کند. ایکس باکس اسکارلت که نام فعلی نسل بعدی کنسول خانگی مایکروسافت است، دارای هارد SSD و پردازنده AMD با قدرت سخت افزاری بسیار بالاتر از ایکس باکس وان خواهد بود. البته بازی های مختلفی مانند Gears 5 و Halo Infinite نیز برای XBox One در طی نمایشگاه امسال تائید شدند.
نینتندو که با نمایش ویدئویی در E3 2019 شرکت داشت، ضمن اعلام پشتیبانی از کنسول سوئیچ، بازی های جدیدی را معرفی کرد که Super Mario Maker 2 ، دو نسخه جدید افسانه زلدا، Luigi's Mansion 3 ، No More Heroes 3 ، نسخه ویژه ویچر 3، Animal Crossing ، بازسازی Panzer Dragoon ، دو بازی رزیدنت ایول 5 و رزیدنت ایول 6 از مهمترین بازی های تایید شده برای نینتندو سوییچ هستند.
اما سایر شرکت ها اطلاعات جدیدی درباره بازی های مانند سایبرپانک 2077، دسپرادو 3، نسخه جدید وولفشتاین، Doom Eternal ، بردرلند 3 ، شنمو 3 و بازسازی فاینال فانتزی 7 را ارائه کردند که باعث جلب توجه مخاطبین شد. در این بین سایبرپانک 2077 با حضور کیانو ریوز بازیگر مشهور هالیوود توانست در زمینه گرافیک خیره کننده خود سرو صدای بالایی به پا کند تا گیمرها آماده ورود به نسل نهم بازی های ویدئویی شوند.
با توجه به اینکه الکترونیک آرتز قبل از نمایشگاه E3 کنفرانس ویژه ای برگزار کرده بود و سونی نیز از حضور در بزرگترین نمایشگاه صنعت گیم سال 2019 انصراف داده بود، عدم حضور این دو برند مهم باعث کم فروغ شدن و کاهش توجه مردم شد. از طرفی با رسیدن به انتهای نسل هشتم، شاهد عناوین جدید برای کنسول های بازی نبودیم تا کم کم برای سالهای بعد شاهد معرفی بازی های با کیفیت تصویر 8K و گرافیک بالا آماده شویم.

ارسال نظر